2009 och 2010 here we come

Oj.. hur ska man sammanfatta året som har varit??!! Händelserikt... det har varit det bästa året som har hänt mig eftersom att Maja kom till världen och det har varit det jobbigaste året både psykiskt och fysiskt!
Jag har lärt känna massa trevliga personer som kommer stå mig nära resten av livet och jag har träffat på dom mest falskaste personerna, sånna som visar sig så trevliga och snälla utåt men som sedan kryper in i sina små hus och väsar klorna som dom senare ska hugga en i ryggen med!!!!
huvale säger jag bara.

Jag tror hur som helst att år 2010 kommer bli ett fantastiskt år.. hur säger man? år 10? Om man är född år 2010, är man en 10:a då? Maja är ju en 09:a och jag en 86:a.. hmm....

Zadia hinner nog inte få barn innan kl 24:00 så hon får nog en 10:a :)

Detta räcker för mig..

Tja tja


Kommentarer
Postat av: amanda

ja sånt folk finns det gott om!!! det är bara att hålla sig borta från dem :)

2010-01-04 @ 19:03:12
Postat av: Jennifer

Nu är det hög tid och uppdatera bloggen (så jag får något annat än statistik att läsa om dagarna) :)

2010-01-05 @ 12:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback