bellas reunion party

Haha Sandra var här igår och mixrade lite med min Spotify, hon har gjort en mapp som heter Bellas reunion party! Låtar som jag ska träna på inför min första utgång!
Vet inte när den blir men jag lovar att jag ska kunna alla dessa låtar utantill!
Sandra fick chocken när hon frågade mig vilka låtar jag trodde var poppis, RapDasArmas trodde jag men sandra började skratta och skakade på huvudet! Så nu har hon alltså gjort en lista med Magnus Uggla - jag dansar aldrig nykter, Aqua - Doctor Jones och ACE OF BASE.. VAD ÄR DETTA?? Lyssnar ni på sånt alltså??
Hahaha..

Hoppas ni hade kul igår alla partyprinsessor och partyprinsar


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha nee det kanske inte var dem mest poppigaste låtarna.. Jag ska göra lite justeringar i den där mappen =) Puss

2009-12-26 @ 12:23:26
Postat av: Emelie

Ja du måste ju lägga till Las ketchup..

2009-12-26 @ 12:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback