det var inte igår

Visst har jag blivit slarvig med att blogga??!!
Men Maja har varit sjuk, fortfarande jätte förkyld stackarn och hon har börjat kräva massa mer uppmärksamhet, gråter när man lägger henne på sin filt, filten som hon annars älskar!
Hon har börjat vrida och vända på sig, i morse vaknade jag av att hon hade fötterna på huvudkudden så jag fick möblera om lite i sovrummet så hon inte kan ramla ur sängen! Ser ganska så rörigt ut men så är det att ha barn!

Fick reda på att Emelie, Nicklas och Liah kommer hem redan nästa vecka och jag säger bara ÄNTLIGEN!! och sen koommer snart två norgebaggar hem och det ska också bli underbart roligt!

Annars så är det väl inget nytt på kartan! Har börjat ett nytt och sunt liv idag :D nu måste mamma kilona bort på ett bra sätt!!

Nu ska jag ringa frisören så jag kan snygga till mig lite innan jul och sen ska jag på ansiktsbehandling på torsdag!! Skönt med lite egen tid... :D


Kommentarer
Postat av: jojo

åå gumman ja längtar oxå tills jag kommer hem.. :D du är så värd all egen tid du unnar dej.. världens bästa mamma:D LOVE

2009-12-07 @ 23:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback