God Jul och god fortsättning

Vilken fantastisk dag det var igår!
Dagen började med att Jimmy kom på frukost! Han hade med sig paket till Maja från familjen Månsson som bestod av leksaker, docka, bestik och kläder samt en rosa bobby car men den ska Jimmy ha hemma hos honom!
Maja tyckte att det var jätte roligt att öppna sina egna paket, roligast var snöret som man kunde bita på :)         Av Maja och mig fick Jimmy två jätte förstoringar, en på Maja och en på Jimmy och Maja + whisky choklad!



Senare begav sig Maja och jag hem till min syster för är där fira med min familj + Martins familj och det var jätte trevligt!
Maja fick ett litet skrikanfall där ett tag när hon blev trött så jag fick ge mig ut på en kall promenad så att hon kunde somna gott!



Efter Anna Anka och all god mat så kom tomten med Massa paket men bara till barnen eftersom att vi ska resa iväg!
Maja fick en gåstol, gåvagn, förvaringslådor, 2 rosa pallar med förvaring, massa leksaker från märket jabadabadoo, kläder, MASSA mjukisdjur, pengar, klossar som man staplar på höjden, servis med laban!
Har säkert glömt något!

Här kommer lite fler bilder..
Tack för en underbar dag min underbara familj!
Nu ska jag hoppa i säng.. Maja sover i sin säng i natt eftersom att hon ligger och sparkar på mig hela nätterna! I natt vaknade jag av att hon sparkade mig i huvudet.. Jäkla unge :D






Kommentarer
Postat av: milla

Åh vad härligt ni verkar ha haft det! :)Härligt med massa julklappar och mat.:))

2009-12-26 @ 13:14:25
URL: http://cimillabus.blogg.se/
Postat av: milla

Ja snöret var bäst. Ossian smakade hela tiden och tog vi snöret så blev han galen!

2009-12-26 @ 13:16:12
Postat av: MarieK

Oj, vad många julklappar Maja fick! Stackars Edith fick inte alls många, blir kanske lite så när det är tredje barnet. Hon behöver ju inte någonting nytt egentligen så det blir några symboliska saker för att hon ska ha fått något som bara är till henne. Men hon verkade nöjd ändå, älskade att rota bland paketen och leka med snörena :-)



Låter som att ni hade en härlig jul. Vi har det också bra här i Halmstad, fast det är inte lika mycket snö som det var i Västervik när vi åkte. Så jag håller mig mest inomhus...ska väl försöka ta en liten shoppingrunda i Halmstad i morgon tänkte jag.

2009-12-27 @ 13:49:14
URL: http://majalaja.wordpress.com
Postat av: Malin

Så fina bilder:) Ser att Emelie är en stolt moster:)

2010-01-05 @ 14:34:50
URL: http://malinisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback