Här kommer den

taaadaa


Såå fin så fin.. Det skulle passa bra med ett par lacktights till :) så ser hon ut som mamma :D


Ojoj.. Idag har jag varit på ansiktsmassage! Underbart skönt MEN jag fick en allerigsk reaktion.. Jag var röd/blå i ansiktet, jag blev inte speciellt förvånad eftersom att jag alltid har varit överkänslig mot saker, kanske var dumt av mig att inte meddela massören detta... hon blev iallafall jätte nervös!

Imorgon ska jag till frisören, kan ni ge mig lite insperation??!!

Annars så är det väl rätt så lugnt! Kanske ska börja ge Maja ersättning eftersom att hon inte verkar nöjas med att bara amma och äta mat vill hon ju inte heller! Inatt vakande hon varje timma och skulle äta och på dagarna är hon jätte gnällig! Hon är ju ändå snart 5 månader så att börja med ersättning på kvällen ska väl inte vara så farligt??


Kommentarer
Postat av: Marie K

Söööt! Är den hemsydd, alltså?

Visst kan man börja med ersättning, men jag blev rådd att hellre försöka med gröt om det skulle visa sig att hon inte klarar sig på bröstmjölken. Men Maja kanske inte vill äta det heller?

2009-12-11 @ 00:18:46
URL: http://majalaja.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback