Julklappar

till mig själv :) Ja men vad tusan! Har knappt unnat mig själv något sen innan jag blev gravid och detta år har vi bestämmt att vi inte ska köpa några julklappar eftersom att vi ska till sälen men jag kände att jag ville ha några klappar så jag har köpt egna till mig själv :)

Denna klänning från nelly.com





och den nya hugo boss parfymen! Lääänge sedan jag doftade på något så underbart förutom Maja då ;)


Annars tycker jag att det är roligt att köpa julklappar! Maja har redan köpt till Liah, saknas en liten sak sen är det färdigt och sen ska jag köpa present/julklapp till Johanna och Caroline.. Johanna var det inte så svårt till med Carra, vad hunna önsker du dig?
Till Jimmy och till några andra har jag VÄRLDENS finaste julklapp till, är så jäkla nöjd!!

Puss och Gnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finfin klänning. Den där parfymen har jag:)

2009-12-08 @ 08:54:24
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback