Latsidan

Åhh jag har verkligen lagt latsidan till när det gäller blogga! Spark i röven på mig!

I fredags bar det av till linköping, vi kom iväg runt ett tiden och med detta väglag så var vi framme straxt innan tre!
Vi gick och kollade lite i affärerna, jag köpte FAKTISKT lite kläder till mig själv, skulle köpt ett par skor men inga föll min smak så när jag kom hem så beställde jag ett par nya UGG skor eftersom att dom är dom skönaste och varmaste som finns (fick mina andra sålt)! och visste ni det att Ugg skor är gjorta av lammskinn så man blir aldrig för varm eller för kall i dom, man kan ha dom även på sommaren utan att svettas.. NICE men jag föredrar nog ballerina eller något liknande då!
Ajja vart var vi?? Jo linköping....
Vi gick en sväng inne på Ikea för att köpa lite saker till Maja i julklapp, sen blev det babyproffsen för att köpa en gåstol till Maja och sen så åkte vi till alla inredningsaffärer som finns i närheten, jag handlade lite saker och mamma köpte dessa till Maja

Perfekta att lägga leksaker eller annat i!
Sen i lördags så gick mamma och jag en sväng på stan och jag köpte lite kläder till Maja!
Sen på kvällen gick vi hem till Emelie och Liah och som vanligt var det uppdukat med massa gott, godis, chips/dipp och glass samt fläskfiletoast! Henne kan man lita på.. där snålas det inte :)

Idag är det 4 advent, den 20 december, Liahs 3 månaders dag och detta firades med att emelie och jag + våra döttrar var på stan och shopade IGEN! Nu får det vara bra med julklappar.. tomt på kontot tammetusan :D

I morgon ska jag till bvc med Maja och ta 5 månaders vaccinet + tillväxt! Sen blir det fika + julklappsutdelning hemma hos Emelie med norgebaggen (Johanna) som äntligen kommit hem!!

Puss o Godnatt mina kära läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback