Snipp, snapp, snut så var sagan SLUT!!

Idag är det torsdag, bästa torsdag på hela veckan om man inte är sjuk för att det är öppnaförskoledags annars men idag blev det inställt!
Maja tycker annars att det är väldigt kul att sjunga och dansa med dom andra barnen!

Igår var det en hemsk dag, iaf på kvällen!
Maja började gråta hysteriskt på kvällen, som att hon fick jätte ont!
Tårarna sprutade och det kändes som att en kniv rörde om i mitt hjärta! USCH vad hemskt det är och när man inte fattar varför hon är ledsen!
Det hela slutade med att hon hade så mkt snor och slem i halsen så hon satte i halsen och fick inte luft! Jag drog upp henne ur sängen och slog henne på ryggen så det släppte, hon kräktes MASSA rakt ner innanför min tröja!
Svårt att veta vad man ska göra isånna tillfällen men hon somnade gott sen så det var skönt!
I sånna tillfällen är det inte kul att vara själv! FY FY!

Idag har hon fortfarande feber och hoppas på att det går över annars så ska jag ringa till doktorn, blir 4 eller 5 dagen med feber annars!

Nu har vi precis läst en liten saga om prinsessan Maja, det tyckte hon om!
titta här bara.. SÖTNÖTEN!! :D


Kommentarer
Postat av: Sandra.

Haha vad söt! Lille hjärtat. Med bäste boken så klart;P

2009-12-03 @ 22:59:27
URL: http://sandralej.blogg.se/
Postat av: jojo

titt så söt hon är lilla sötnöten snart ses vi <3

2009-12-04 @ 03:13:43
Postat av: Anonym

Ja den allra bästa boken från de allra bästa tanterna:) Så sött så:)

2009-12-04 @ 15:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback