Snö och kyla

Åhh vad härligt det är med snö! Men tusan vad läskigt det var igår när vi var ute och gick, det var jätte halt i en nedförsbacke, Både jag och vagnen gled.. USCH det kunde gått illa!

Idag ska vi träffa Emelie och Liah.. tusan vad vi har saknat dom!

Idag drack Maja upp alla ersättning jag gav henne, HALLELULIJA hon kanske har lärt sig nu?? Det är så frustrerande när man märker att hon inte får i sig tillräckligt när hon ammas och när hon har vägrat äta och dricka! Fick ett hormonspray på bvc som skulle öka mjölken igår får se hur det går med det!

Här får ni ett litet smakprov på alla bilder jag har tagit på Maja




Kommentarer
Postat av: Lundberg

Men herre gud sååååå söt... Grymt fin bild! Nästan så d börjar klia i mina fingrar, vill plocka med pärlor.. :)

2009-12-15 @ 11:18:11
Postat av: Janni

Tusan vilken fin och söt dotter du har Bella!

2009-12-15 @ 11:18:57
Postat av: Jennie

Hon är underbart söt de lilla charmtrollet :)

2009-12-15 @ 11:24:07
Postat av: Anonym

lilla nakenfisan, så underbart go hon är. Jag saknar er

2009-12-15 @ 13:04:28
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh hon börjar lära sig Majsen:) Skönt. Ses snart. Jag sparar mej kommer hungrig! Pöss

2009-12-15 @ 17:12:41
URL: http://sandralej.blogg.se/
Postat av: Anonym

gumman, jag kunde inte skicka iväg min kommentar på min blogg(??!!) men jag svarar här:) Jaaa visst var det äckligt med larverna,nu var dom inte levande, utan torkade men tänk att dom små äcklena har kryllat omkring i vår säng!!!! Så jävla vidrigt. Jag vet inte vad det är för madrass, med prinsess kronor på:)

2009-12-16 @ 11:41:35
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback