Vad tycker ni?



Detta är jag när jag är liten! Är Maja och jag lika??


Har försökt att blogga hela dagen men Maja kräver mer och mer uppmärksamhet.. innan kunde hon somna själv på filten men nu när hon ser att jag går lite för långt bort så gråter hon.. jäkla unge :)
Annars är det jäkligt tråkigt idag att man är "fast" hemma, går inte att köra bil och det går framförallt inte gå med vagnen! Men jag gillar snö annars, hoppas det ligger kvar till julafton.
Caroline kommer snart hit och vi ska äta, kanske är dags :) Varm smörgåstårta blir det!

Idag har Maja ätit Majs/potatis puré och det gick ner men jag höll på att spy av både lukten och smaken!

Positiv jag är idag va?? Bäst att sluta innan jag vräker ut ett o annat.. :)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: milla

Ni är allt lite lika:).

Då ska jag inte prova majs/potatis. Ett tips är at göra egen majs/potatis. Vi gjorde massa smakportioner med föräldragruppen. Det är skitenkelt. Eftersom du redan gör mat till dig själv så funkar det perfekt.:))

2009-12-20 @ 11:55:01
URL: http://cimillabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback