1:a advent!

Idag tänder vi första ljuset i våran stake! Snart julafton.. KUL! Jag ska ha julfrukost hemma hos mig sen ska vi vidare hem till min syster och kille! Majas första jul :)
och idag när det är advent så måste man ju vara adventfin :)




Igår var mamma, syster och jag + Maja i vimmerby och julhandlade lite! Till Maja köpte jag en klädstång som hon ska ha i sitt rum och mamma köpte en jätte fin mobil och en annan fin leksak till henne! Tänkte att jag skulle börja handla lite saker till hennes rum nu så slipper man köpa allt med en gång!

 Den här fick hon av mamma, fin va??

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så söt hon är! Tycker mig se lite bus och djävulskap i de där små ögonen! :) Vad hon växer lilla sessan...

2009-11-29 @ 11:58:37
Postat av: Marie

Hon är som socker Bellisch !

2009-11-29 @ 13:41:00
Postat av: Elin

hihihi vilka fina byxor...Liljalie fick ett par sådana idag av sin morfar och sambo :)

2009-12-12 @ 16:38:45
Postat av: elin

Vilka fina byxor :) Liljalie fick ett par sådana idag av sin morfar och sambo :)

2009-12-12 @ 16:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback