Dopdagen

Är äntligen över! Maja Isabelle Mikaela Wester är nu döpt!
Gud så skönt att kunna pusta ut och slappna av! Tack min och Jimmys familj för all hjälp, vad skulle vi ha gjort utan er??
Igår stod jag och Jimmys mamma och gjorde smörgåstårter till säkert 60 pers fast vi inte var mer än 35 :) det tog sin tid även att Jimmys syster tog hand om Maja!
Denna dag började vid halv nio när Maja och jag vakna! Har fortfarande inte hänt något i hennes blöja sen förra lördagen och detta gjorde mig mest nervös eftersom att det kan komma när som, i dopklänningen, i finklänningen hon skulle ha efteråt eller på någon av oss i Majas närhet! Ombyteskläder packades ner till både mig och Maja iaf :D inget har hänt idag heller! Ajja...
Hon var jätte trött i kyrkan, men hon var ändå inte så ledsen! Hon hade koll på saker bakom oss som stod längst fram, alltså så visade hon inte ansikter för publiken.. På det sättet kanske man ska vänta till dom blir lite äldre och kan vara med på ett annat sätt! Hon som sjöng var jätte duktigt, det blev handens fem fingrar med Peter Lemarc och Du är allt med Sonja Alden! Efter detta sov Maja igenom hela kalaset :)
Allt var iaf jätte lyckat och dukningen var jätte fin! Ni ska få se bilder men jag glömde ju min kamra men Mamma tog massa + inspelning! Någon som vet hur man lägger upp videoklipp på bloggen??

Detta fick hon...









En hellokitty "lära gå vagn"
Gunghäst
Gungkanin
2 sagan om Maja
Fonder
Pengar
bestick
halsband med guldhjärta
halsband med 4 klöver
tripp trapp stol
365 korta sagor
dop ram
Bildhängare
Fårskin
+ massa mer

väldigt skönt att lägga upp benen nu iaf...

Kommentarer
Postat av: Lundberg

Åååå va jag hade velat varit ledig o i vika denna dag.. Aja...

Jag tror du måste lägga upp filmklippet på youtube innan du kan länka det till bloggen..



massa kramar från mej

2009-11-07 @ 22:35:34
Postat av: Jennifer

Jättefin var Maja i sina klänningar! Tack för att jag fick vara med på hennes dopdag :)

2009-11-07 @ 22:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback