En lugn och skön helg..

Helgen har varit skön, det har blivit många långpromenader och det behövs verkligen!  Det är ju så himla skönt, har ju inte varit världens bästa väder men det har ju varit skapligt varmt iaf! MEN eftersom att jag är rädd för att få mjölkstockning så tar jag alltid på mig för mkt kläder så jag svettas något fruktansvärt!
Idag gick jag hem till Jimmi, där Jimmy var! Var där i några timmar sen hade vi sällskap ner till stan för jag skulle till Frida och äta senat/champinjon paj med västenbotten ost! Där kan vi snacka om god paj! Var mkt godare än väntat!
Jimmi och Jimmy kom oxå förbi en sväng!
Nu är Maja och jag hemma och har precis kollat på Paradise hotell! Men vilka små pojkar som var med? Lammisar liksom!


Nu är det nog bestämmt att vi ska åka till kroatisen i augusti, hur härligt låter inte det då?? Jag kan tänka mig att åka till thailand i vår oxå, har tjatat lite på Jimmy men det finns nog inte tid för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback