Första snön!

Idag har första snön fallit, det är så mysigt! Längtar tills man får julpynt, det blir lite mer liv i fönstrerna..
Så här kalt och trist är det i mitt fönster nu!          


    

Det blåste sådant idag så vi har faktiskt inte varit utanför dörren! Linda var här på em och sen kom Jimmy nu på kvällen och hälsade på! I morgon ska vi följa med Jimmy och kolla på dopkläder till honom! Jag ska köpa mig ett diadem till dopet oxå, undra om dom har sånt som jag söker men tror jag såg ett på ogräs!

Jag tror jag ska beställa dessa till Maja..  Vad tycker ni? söta va??
Annars är det väl rätt så lugnt! Skulle vilja träna men det dröjer nog ett tag, efter jul ska jag börja på tjust iaf!
Nähä nu blir det Johan Falk...


♥Tack alla mina underbara vänner att ni finns ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Va, ska Maja få äkta Uggs! Vilken lyxig liten tjej. Förresten så hämtar M filmkameran på fred, han hälsar att han inte är en van filmare men att han ska göra sitt bästa!

2009-11-04 @ 21:54:47
Postat av: stajna

Ja köp uggsen Bella. En lyxig bebis ska ha lyxiga uggs:) Så modern Majsan är :) Gullungen. Vi ses till helgen, jag längtar <3

2009-11-04 @ 22:01:56
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fint kort på Majsen & Linda. Tuff lillan va i skarfs!

2009-11-04 @ 23:40:49
Postat av: jojo

Åååå vilka fiina .. klart lilla majsan ska ha de :) hehe ´så tufft!!sötnos!!

2009-11-05 @ 01:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback