Hej igen :)

Det var ett tag sen jag skrev men det har varit mycket nu...Julstädat, bakat lussebullar, handlat till julpyntet och JULPYNTAT.. tusan vad härligt och vackert det ÄR!

Har precis kollat på bonden, jag undrar om han Roger (eller vad han nu heter) är lite utvecklingsstörd?? Han har inte alla hemma va??
Maja har däckat på filten på golvet, där somnar hon jämt, på bara några sek!
Hon har blivit stor min sessa, hon leker med sina leksaker nu också! Hon äter fortfarande ingen mat jag ger henne, idag köpte jag faktiskt frukpuré på BURK (jag som sa att jag aldrig skulle det) och hon kanske var lite mer intresserad av det!

Nu har jag börjat sälja Majas kläder på tradera! sälja så man kan köpa nytt.. onödigt att spara allt! Säljer även mina ugg skor där i storlek 37 om någon är intresserad, dom ligger på 150 kr än så länge,PASS PÅ! ni slipper att betala frakten om det är här i stan! tror inte att jag får mer än 800 :- för dom!

Imorgon blir det öppna förskolan! Vi har en fruktansvärt tråkig föräldrargrupp, Marie och jag har försökt flera gånger att boka träff där men ingen hör av sig och ingen kommer! Man tröttnar lite faktiskt! Det är ju roligt för barnen att ses och man ser att både Maja och Edith njuter och tycker det är jätte roligt med sång och dans!

Undra om det är någon som föder barn idag?? ;)


Va med och bjud.. knappt använda!

Kommentarer
Postat av: jojon

Om du inte har sålt de tills jag kommer hem så vill ja testa de:) hoppas ingen bjuder;) pussorkam

2009-11-26 @ 00:12:19
Postat av: Anonym

Jag pyntade oxå hemma igår, vad mysigt det är men man lär ju tröttna påt precis dan innan julafton. Jaa Den där bonden har absolut inte alla chipsen i påsen asså. Vem bor hemma hos ens föräldrar när man är 4o plus? Det är nått som inte stämmer med den bonden. Köpte inte du dom där uggsen nyss ??

2009-11-27 @ 09:09:54
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback