HUUJEDAMIG!!!

Oj vilken full späckad helgen, den tog nästan kål på mig! Puuuh.. Jag mår dåligt av för mkt stimm och stoj men det är nog för Majas skull.. Att jag inte riktigt har kontroll och man märker att Maja mår dåligt av det! Visst någon gång ibland men inte för ofta. Man märker att hon är trött efter denna helg, hon har inte kunnat sova så som hon brukar! Denna vecka ska bli en vilovecka för oss!
Skönt att dopet är över, har varit spänd inför det! Våra mammor har varit toppen som har hjälpt till så mkt, vet inte hur jag ska tacka er!

Snart kommer Marie hit på en kaffe och sen ska vi ta en långpromenad, det kan behövas kan jag lova!

Maja har börjat äta smakportioner! Har börjat med gröt, det mesta hamnar utanför :) hon lär sig nog snart att hon ska svälja! Måste man koka vattnet innan man ger henne? någon som vet??

Här kommer lite bilder från dopet




Sandra, jag och Maja innan vi ska gå in!



Jimmy och jag








Kommentarer
Postat av: Karin

Va fiina ni var:) Till oss sa de att man bör koka vattnet fram till de var ett halvår eller nåt sånt har jag för mig om. Vi gjorde nog de till Tuva va 9 månader.

2009-11-09 @ 14:20:42
Postat av: "Smurfen" :)

Vilka fina kort från dopet :) Så fina ni var! Haha hur har det gått med ditt hår? Mitt är nästan helt borta...puh..var lite nervös där ett tag,nästa gång tar ja frisören :P! Kram

2009-11-09 @ 16:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback