Jag blir äcklad!!

Vet inte vad som har hänt med mig men jag har blivit så extremt känslig mot smutts och SPECIELLT hår.. Fyy det kryper på hela mig när jag tänker på det! Det finns över allt, funderar på att göra en Britney spears och raka av mig allt hår för det är mitt hår jag äcklas av.. det sitter på kläder, mattor, glovet och på Maja... USCH!! O damm... hur ofta behöver man städa?? Börjar bli orolig för mig alltså!! Kan va att jag är kompis med en väldigt pedant person, jo emelie karlsson.. kan hon har smittat mid måntro?? ;)

Idag har Jimmy, jag och Maja varit i Gamleby och kollat på möbler åt Jimpa.. Han köpte en divan soffa + fåtölj! Väldigt fint, blir lite avis men den kanske blir min också någon gång i framtiden, how knows?!
Men vilken jäkla bildfärd det var dit då! För det första så kan jag knappt köra bil längre, känner mig jätte osäker eftersom att jag aldrig kör bil längre + mina vindrutetorkare pajjade i regnet + inga vinterdäck (inget måste just nu kanske) + abs bromsen är urfunktion! OCH jag ska ha en pappa som är bilmekaniker! Illa STIG WESTER att min bil inte är tipp toppp :P

Har ni hört om den 3 månaders bebis som omkom häromdagen i Sundsvall, då barnvagnen stod utanför med bebisen i och mamman styrde med något och när sedan mamman går och kollar så är bebisen kvävd av en j*vla katt!! Jag har aldrig gillat katter och ännu mindre nu!! Fyy faan vad hemskt!!

Nu längtar jag till jul.. jag har det fortfarande så sommrigt här hemma och det blir lite kallt så nu vill jag få fram lite färger!









Godnatt Sverige


Kommentarer
Postat av: lundberg

JAA d e Emelie som smittat dej... :) :)

2009-11-11 @ 23:13:13
Postat av: emelie w

Men Bella, akta dig så du inte får en knäpp som Brittan =) Härligt med lite nya möbler iallfall. Jag citerar mamma om bilen "bagarns barn får brända bullar" =))

2009-11-12 @ 14:33:35
Postat av: Anonym

vilka fina kort:) Men Bella, ditt egna hår? Du skulle ju passa i rakat. Varför inte? man lever bara en gång och du... en skönhet klär ALLT :)

2009-11-13 @ 09:41:20
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback