Jag skulle vilja

Vinna 1 miljon kr.. puuh.. det är ju så roligt att handla saker, speciellt till min lilla prinsessa! Men pengarna bara rinner av kontot :S behöver mer :)

Idag har jag köpt denna fina klänning



Och sen dessa strumpor



denna dag i förövrigt har varit kaotisk men hoppas på förbättring! Blir galet när man är så arg att man inte kan tänka! Det jobbigaste är att folk i ens närhet blir drabbade.. och jag som person tycker det är jobbigt att belasta folk, jag vill klara mig själv och mina egna problem själv! Jag hatar att be om hjälp, jag sliter ut mig själv 200% ist och det kanske också är fel för man får faktiskt be om hjälp ibland!

Hoppas alla kommer på dopet på lördag att inte någon drar sig ur! Skulle vara tråkigt för det är ju ändå Majas dop och det är inte hennes fel att saker är som dom är, tycker inte hon ska bli straffad för att saker är röriga just nu! Vi får alla göra det bästa av situationen!!

Idag kom Sofie till stan och på fredag kommer Stina från gotland hit, det var säkert 2 år sen vi sågs!!

Nähä, bäst att fortsätta med städningen

TJAO TJAO

Är det någon som har erfarenhet om dessa?? vet inte om jag ska köpa en sån till Maja eller är det en onödig sak?



Kommentarer
Postat av: eLiiN

Måster bara säga att klänningen va hur fin som helst!

KrAm

2009-11-02 @ 19:29:27
Postat av: Malin

Bumbon var jättebra!! Min dotter satt i den mycket, hon kunde ofta sitta med i den på bänken när man lagar mat eller så.

2009-11-02 @ 19:50:07
Postat av: jojo

Ååå gumman jag vill verkligen närvara på dopet, men tyvärr :( ska gottgöra de på bästa sätt när jag kommer hem.. <3 Hoppas allt går bra.. Pussokram

2009-11-03 @ 02:28:27
Postat av: Josefine

Beror på om det är en livlig liten pys då är inte bumbon bra som wille ville ju aldrig sitta still i den hehe! :)

2009-11-03 @ 20:54:41
URL: http://yosofine.babyblogg.se/
Postat av: Marie

Var hittade du "strumpskorna"? De var ju helt underbara! Hoppas dopet gick bra!

2009-11-07 @ 20:38:57
URL: http://majalaja.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback