Julkort

Oj vad jag har tagit kort på Maja, hur många som helst men det är precis som att hon blir sur för att jag sätter på henne olika kläder! Men jag hittade ett kort till slut som hon skrattade på så äntligen kunde jag skicka efter julkorten, jag är ju inte lika duktig som dom flesta andra som göra sina egna julkort!

Denna dag har förövrigt varit lugn! Maja har sovit halva dagen, vi badade i morse så hon blev nog trött av det! Senare på em så tog vi oss iaf en promenad upp till Jimmy på byggmax och sen förbi mamma och pappa på lite mat och för att låna mammas sytemkamera! Vilken skillnad på kort det blir, en sån ska jag köpa!

Nu ska jag fortsätta ut på nätet och kolla om jag hittar någon ny fin åkpåse till Maja, hon har en svart men det skulle vara roligare med någon finare när hon snart ska sitta i sittvagnen och sen ska jag beställa en röd body och röda strumpbyxor som hon ska ha till sin fin fina klänning på julafton!

Godnatt!





(Maja i sin fina dopklänning som jag hade när jag döpdes som mamma har gjort, fina va??)


Kommentarer
Postat av: Marie K

Ja, tyvärr är de ju inga dockor även om man gärna vill det ibland. Edith är åtminstone mer samarbetsvillig när det kommer till klädbyten och fotografering än vad grabbarna är. Undrar verkligen om jag ska lyckas få till nån bra bild på alla barnen i år...

2009-11-29 @ 23:53:01
URL: http://majalaja.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback