Maja 4 månader

timmarna, dagarna och månaderna springer iväg, jag vill att tiden ska stanna! Man hinner ju inte njuta av bebis tiden! Jag älskar bebisar och jag saknar att vara gravid, vill ha massa barn (säger jag nu) :D
Nu har Maja fyllet 4 hela månader, igår då och det firade hon genom att verkligen asgarva för första gången! Jag grät och skrattade! Haha det var så roligt att höra, hon gav sig inte heller! Men det växlade snabbt till att hon blev jätte ledsen så att tårarna sprutade! Men det var bara lite magknip för efter ett tag så gjorde hon ett stort A :) sen sov hon hela natten lång!
Idag ska vi till stor och liten och sjunga av oss lite! Det blir kul.. ska försöka komma ihåg att springa in på elvan och hämta Majas gipsfot!

Igår i present av mig så fick Maja en ljusrosa hummel träningsoverall :D Kommer bilder på den när den är på!

Nu väntas tvätten och gröten till Maja


KRAAAM!!


Kommentarer
Postat av: tant stina

GRATTIS maja på din 4 månaders och 1 dag:) Vad stor lillan har blitt. Puss på dej gullunge

2009-11-19 @ 18:12:20
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe träningsoverall =) Ska bli spännande o se =) Fränt. Snart kan Maja hänge med till TR =)

2009-11-19 @ 22:52:14
URL: http://sandralej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback