Ny choklad


Marabou vinter, massa konstiga saker i, nejlikor och sånt men jag måste erkänna att den var rätt så god! Smakade pepparkakor!


Idag har jag varit på långpromenad med Marie och sen blev det sångstund på elvan! Maja är alltid lika trött efter det men det blir väldigt mkt intryck, man är säkert 20 mammor + 20 barn och ibland är pappor med oxå så det är verkligen full rulle! Vi gjorde gipsfötter oxå, hoppas Majas blev bra! Ska nog göra en vänster fot också!

Jag ringde till babyproffsen i Kalmar förut för att mamma och pappa ska köpa en tripp, trapp, trull stol till Maja i dop present så jag skulle höra om den fanns inne, vet ni att det kostar 2 tusen kr?! för en barnstol.. men men det är sånt som behövs!

Mickahela (Majas faster) skickade hem ett slags kedjebrev till oss idag med en tia lott i och sen ska man skicka brevet med ny lott i till 4 st! Roligt va?? Vann tyvärr inget men sicken rolig grej!

Nähä om jag skulle sätta mig och pyssla lite med sakerna till dopet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback