Grillning

Idag har det hunnits med mycket!
Först vaknade Maja vid halv 8, vilket var lång sovmorgon för oss :)
Sen bar det iväg till Cambridge med Nina för vägning och mer handling av mat! Hade gått ner 1,5 kg på kombinerad kur, bra bra!
Idag firas det med årets första grillning :) Fläskfilé och låg i marinad väldigt länge och massa goda tillbehör så som halloumi ost!

Var på stan lite förut utan Maja! Köpte lite kläder till henne på den nya barnaffären, får inte nog :D
Denna månad som knappt har börjat har hon fått för tok för mkt kläder av både mig, moster och mormor!

Nu har jag kommit hem från handling till tårterna som jag ska göra till mitt kalas i morgon!

Nu ska jag kolla på Bella & Tyras show

Goodnight


Kommentarer
Postat av: milla

vad har fröken köpt för fint till lillfröken? :))

2010-04-03 @ 22:53:02
URL: http://cimillabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback