Heejsan

Min dag var bra igår, blev jätte god mat.. vi åt och åt och åt, mest sandra tror jag! Hahaha nej skoja :D
Men vi blev jätte mätta!
Vi kollade på talange, hon i mammas pojkar var grym, till och med Bert grät, då grät jag med!
Sen till balla balla.. haha! Lite små rolig!

Jag köpte ett fårskinn till vagnen igår på babyproffsen! Kostade bara 249:- blev jätte bra!

Nu ska jag vidare och lämna barnstol till Emelie! Maja är hos Jimmy så länge, då kan man passa på att styra lite!

Kram så länge


Kommentarer
Postat av: milla

Ja det där med maten is killing me! Jag blir galen snart. Kan ju definitivt inte börja jobba iaf än. Och det skulle jag behöva. Vart har du köpt Majas skor? Jag har inte hittat i Ossians storlek. Eller jo men jag blir lite snål när jag ser dessa små söta adidas, puma och nike skor men att betala 3-500 kr på ett par skor som han kommer använda i ca 3-4 mån..

Kramar

2010-04-11 @ 10:58:27
URL: http://cimillabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback