Lill-grisen

Snörvel, snörvel... Lill tjejen är sjuk! Jag har varit förkyld och inatt fick Maja det, feber och snorig! Stackarn, har varit en jobbig natt!
Igår var vi på bvc och hon vägde 9620 gram och var 75 lång! Ökar inte så mycket i vikt nu men så brukar det vara tydligen!
Idag blir det bara att ta det lugnt, vara inne och mysa samt lite promenader, tänkte gå upp och kolla den nya affären brevid skönero kött!

Igår hade vi bebisträff hemma hos Emelie, Elin och liljalie var där också, mkt trevligt! Vi alla skulle åka till simhallen i morgon men vi hoppar det nu!

Nu börjar tankarna runt jobb börja, vilka tider har dagis? Jag skulle vilja ha ett mån-fred, 7-16 jobb! Kan jag få det tack? eller jobba bara helger?! eller natt!

Puuh.. ångest ju ;)

Hörs sen


Kommentarer
Postat av: milla

Naaww. Hoppas ni mår bättre snart båda två.

Det där med dagis och jobb har jag lite på is tills Ossian börjar äta..



Kramar

2010-04-15 @ 13:41:09
URL: http://cimillabus.blogg.se/
Postat av: Elin

Förskola brukar vara öppet från 6.00 (6.30) till 18.30 om behov finns. Lite olika från förskola till förskola. Fin blogg btw! Mvh Elin

2010-04-15 @ 18:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback