Maginfluensa nr 2

Meeeen??!! Finns det inte något tips om hur man motverkar maginfluensa? Jag får det alltid! Det är andra gången detta år! Stackars mig och resten av min familj som har det! + Jimmy!
Än så länge har inte Maja lyckats få det men jag bara väntar men nu är det över på mig så nu kan jag ta hand om henne bättre!

Nu har Johanna lämnat landet igen, skulle gärna åkt med till den goa staden Jessheim men eftersom att jag inte kom hem på något sätt så gick det inte!
Skönt att man kan börja sitt nyttiga liv nu igen  :))

Undra om man skulle ta och göra lite pannkakor till Maja idag och se om hon gillar det? Egentligen kanske det är lite onödigt att lära henne äta det för hur nyttigt är det??!!

Idag blir det nog fler blogg inlägg eftersom att vi får hållla oss isolerade ett tag!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Marie K

Äsch, pannkakor är väl inte onyttigt? Det är ju bara mjöl, ägg och mjölk. Bara bra saker! Vi ger ofta Axel det för han är så kinkig med mat men pannkakor älskar han. Så vi öser i rejält med ägg för att han ska få i sig lite proteiner, han är ju inte så förtjust i kött.



Hoppas du snart blir frisk!!! Kram!

2010-04-07 @ 12:40:28
URL: http://majalaja.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback