Matlagning

Jag känner mig som en ny människa idag!
Mår inte dåligt längre, hela min familj ligger som sagt i sjukdomen men vi kanske har blivit magförgiftade?

Idag har jag lagat storkok till Maja!
Jag läste Karins blogg (www.karinlund.com) och fick tips om hur man gjorde frukpuré
Jag kokade päron och banan och sedan mixade det! Maja tyckte om det massor!
Sen gjorde jag potatis och morots puré med kyckling och wokade grönsaket till henne!
För det blir faktiskt jäkligt dyrt med maten! säkert 50-100 kr per dag!


Kommentarer
Postat av: Karin

va bra att du blev inspirerad.. jag gjorde också en massa fruktpuré idag med kiwi, lily vekar gilla sura saker..

underbar liten tjej du har, sååå gullig film>:)

2010-04-07 @ 21:15:45
URL: http://karinlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback