Min första natt "ensam"

Hej och hå!
Igår kväll så gjorde jag entre hemma  hos sandra! Alla stod som frågetecken och ingen hade anat att jag skulle följa med ut och festa!
Vad kul det var men jag säger det att jag faktiskt föredrar hemma kvällar!
Samma folk ute som det var för ca 2 år sen! Lite tragiskt på sitt sätt!
Men detta betyder också då att jag hade skaffat barnvakt för första gången, Maja sov hos mamma och pappa villket gick toppen, sov hela natten!

I morse när jag vaknade (kl 6.00) 2 timmar efter hemkomst så längtade jag ihjäl mig så vid 9 tiden åkte jag till min skatt! Vi lekte i lekparken!

Men nu har jag gjort det! Nu väntar jag nog till sommaren till nästa gång!





Dagen avslutades med en god grill tallrik hemma hos mamma och pappa.. vardags lyx gillar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback