Passport

Det blev inget pass idag, får bli i morgon istället!
Det blev en tur till Överum istället och häsla på min mormor! Hon hade lagt undan massa skor till mig, turkosa, rosa, vita, svarta URLÄCKRA pumps.. men tråkigt nog så var dom ca en halv storlek försmå :(

Nu luktar både jag och Maja som två små rökta böklingar :)

Är hemma hos mamma nu och vi ska snart äta flygande jacob

Kollar in lite bilder hon har på datorn, fick se denna! Blev ledsen..
Det är jag för två sommrar sen.. men med MÅNGA kg lättare!


Kommentarer
Postat av: sandra

Eh du e ju skit snygg nu Bella och dina gravkilo är nästan väck! Häng inte läpp i onödan.

2010-04-28 @ 17:55:16
URL: http://sandralej.blogg.se/
Postat av: Frida

Håller med Sandra bella. Du är vacker som du är :)

2010-04-28 @ 18:34:33
Postat av: elin

du är fin som du är bella....du fåt tänka att du har fått något fint och underbart av det :)

2010-04-29 @ 16:34:41
URL: http://elinrosengren.blogg.se/
Postat av: Annie

men ett barn fattiggare...

2010-05-05 @ 20:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback