tacosmys

Hej igen!
Nu har vi varit hemma hos mamma och pappa och ätit lite tacos och firat mig lite, hade redan fått paket av mamma och pappa så idag fick jag detta av syster och bror


Kosta boda vas
och ett fint kakfat
och Maja fick en fin svea tröja av bästa moster! Maja har sån snäll släkt :)
fick även en sackosäck av sin farmor idag också! Bra att hon har lite saker hemma hos Jimmy också.

Idag ringde dom från mitt jobb och jag ska få massa tider att jobba.. jätte roligt! Då kan jag spara några föräldrardagar också! Jätte glad för det!

Nu blir det körslaget, kanske inte det roligaste.. undra vad mina vänner gör en dag som denna?

Kram på er


Kommentarer
Postat av: emeliew

Majsan ser ut att trivas i saccosäcken =) Snyggt med kakfatet till vasen. Passade ihop. Vad hette kakfatet? tänkte kolla på internet efter fler färger..skulle vilja ha ett turkost till mitt kök.

2010-04-10 @ 20:05:59
Postat av: jojo

Jag har packat upp hela min lägenhet.. :) städat och bytt till sommardäck! Önskar snart besök av dej och MAja..Puss

2010-04-11 @ 17:58:48
URL: http://nagraraderommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback