tiden springer iväg

Vad fort det går, tiden alltså!
Jag håller på att packa ner Majas mini kläder som någon dag ska ner till förådet men jag får någon slags ångest, usch.. vet inte vad det är! Allt är så sött och puttelitet! Det är jätte kul att hon börjar bli stor och allt det där men allt har gått så fort så det känns som man har glömt att njuta tillräckligt.. Kan ni andra mammor känna så också?
Älskar henne så enormt mycket! ♥

Nu får man verkligen börja att tänka på vad man säger och vad man gör för Maja tar efter så mycket! Dom lär sig fort dom små rackarna! Och barn gör ju inte som man säger utan som man själv gör!

Här kollar Maja på kaninerna! Hon tycker om djur! Vi ska på grönt veckoslut den 20 maj och sen ska vi följa med moster till kolmården snart också!


Kommentarer
Postat av: Marie K

Förstår precis vad du menar med kläderna! Med de andra barnen har jag tröstat mig med att de förmodligen kommer att användas igen men nu när jag packar undan Ediths kläder känns det som om det är sista gången, ska inte ha fler barn nu...känns lite jobbigt att veta att man inte kommer att ha någon sån där mini-mini-bebis igen!

2010-04-12 @ 10:07:56
URL: http://majalaja.wordpress.com
Postat av: Malin

Förstår att tiden springer iväg. Hermans 2½ månad har gått så fort. Samtidigt som jag vill att han ska bli större och mer en individ så vill jag ju inte att det ska går fort... Vill ju inte börja jobba snart:)

2010-04-12 @ 13:43:42
URL: http://malinisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback