Working class hero

Hej och håå!
Vilken uuunderbar dag!
Började med att sova till halv 8, det är LYX för oss men inte så konstigt eftersom att Maja vaknade vid 4 och var vaken ett tag!
Vidare till jobbet vid 13.00 det gick super bra, alla tyckte att det var så kul att se mig igen! Jag trivs faktiskt väldigt bra med mitt jobb, även att jag vill jobba 7-16.00 men det är mest för Majas skull! Skönt att bara hoppa in på timmar nu i början, är inte lika stressigt då, behöver inte tänka steget längre hela tiden! Gör det man blir tillsagd, that´s it!
Med Maja funkade det kanon också! Kul för både henne och pappa Jimmy att få tid tillsammans utan mig!

Nu måste jag krypa till kojs!

Godnatt mina kära vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback