Fredagkväll

Idag har vi varit hemma hos mamma och pappa nästan hela dagen! På eftermiddagen åkte vi hem till Elin och Martin hängde lite, Emelie och Niclas var också där!
Jag var lektant medans dom andra åt, vilken stress att ha tre barn i samma åldrar, är impad över dom som har tvillingar och inte minst trillingar :)
Det slutade med att alla barnen skulle överrösta varandra :)
Kul nu när alla är i den åldern att dom tycker det är roligt i varandras sällskap och snart kommer Emelie och Niclas få ett till lite knyte till gänget!

Jag läste på Ias blogg att hon hade skickat en förfrågan till 118100 vem hon var och jag var tvungen att göra det samma!
Jag skickade, vem är Isabelle Wester i Västervik?
Som svar fick  jag: Isabelle Wester är en trevlig och social kvinna. Hon jobbar på ett sågverk och gillar att cykla ikapp med katter, en respektfull och svårutövad hobby!
Hahaha..


Kommentarer
Postat av: Elin

hahahaha



Jag skickade oxå iväg ett mess :)

2010-08-13 @ 22:31:26
URL: http://elinrosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback