Loong, loong time ago!!

Heej! Det var inte igår precis!
Jag har tagit mig lite semester från bloggen ett tag! Har haft fullt upp så jag kände inte att jag kunde prestera så mkt!
Nu har jag tänkt att börja lite smått igen förutom under en vecka i augusti då Maja och jag åker till kroatsien med resten av familjen wester!

Vad ska man säga om sommaren?
Fint väder
Maja lärde sig kryp normalt
Maja lärde sig gå
Maja kan säga hej, där och titta
Maja har fyllt ett

det har även varit några barnlediga dagar/nätter och då har det passats på att gå på fester, pressa i solen, shoppat m.m.

Några shopingtips måste jag dela av mig av..



Maja älskar att leka med dockor och ge dom mat och dricka så detta passar henne perfekt, mat gjort av tyg! Super fina och 79 kr/set från Ikea, super priser!

Nu ska jag snart lägga min fina prinsessa!

Ha det så kul ikväll alla som ska på kräftskiva, fest, sitter i bilen till norge ect :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback