Sen kväll

Nu blir det nya sov rutiner för Maja för att hon ska hålla sig vaken längre på kvällarna och sova längre på morgonen! Hoppas att det funkar lika bra som det låter :)

Glömde skriva förut idag att jag prövade pottan på Maja! Jag satte henne och förklarde för henne vad hon skulle göra, 5 min senare visade sig resultat! Skapligt stolt man blir :) Nu blir det träning varje dag och självklart mkt beröm!

Nu har Maja precis somnat, tror det iaf :) Vi har varit hemma hos Mamma och Pappa, dom har haft semester på västkusten!
Dom kom hem med massa leksaker till Maja och regnkläder (från morfar, det var viktigt att poängtera) Vinteroverall, skaljacka, 2 klänningar! Snällt av dom!
 Jag hämtade även ut regnskydd och däckpump till den nya vagnen för ni ska väl inte tro att andra saker än det märket passar till vagnen, dom är smarta!

Vi hörs i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback