Snörvel, snörvel

Puuhuu vilken jobbig dag!
Vaknade upp och var jätte förkyld men jag vet att det kommer gå över tills i morgon, det är fördelen med när jag är sjuk att jag bara är det över en dag! Konstigt men sant!

Idag har jag yttligare haft en visning, det ska nog gå vägen fast jag är fast vid priset, annars kan det kvitta! Man ska inte ha brottom här i livet :)

Idag skulle vi gått till Öf men till alls besvikelse så var det stäng, samtidigt när det ÖSTE ner regn och åskade och blixtrade.. som tur var fick vi skjuss hem och jag blev barnledig så jag kunde lägga mig och sova! Jag älskar regn och åska men då ska man vara inne!

Mesta delen har jag packat resväskan, åker ju på lördag! Ska bli sköönt!

Imorgon blir det att gå till jobbet och vara med på schemaskrivningen, ÅNGEST men dax att börja att förbereda sig för jobb! Samt plugg som börjar nästa vecka!
Sen i morgon kväll blir det att gå på Me&I party, denna kollektion var fin! Maja brukar alltid få ett plagg varje kollektion av hennes farmor!

Är det någon som har varit i Kroatien som vet om man kan göra något roligt?

Kram


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej babe. Har du börjat med lösenord än? Har ni det bra? Går skolan bra? Kram på dig och Majsan

2010-09-12 @ 13:05:28
URL: http://cimillabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback