10 feb

Idag blev det ju som sagt en sväng på stan.. sköönt att komma ut!
Följde med Emelie och Liah till bvc och då passade vi på att ta maja vaccin då så nu slipper vi gå dit i morgon! Ett tag trodde jag att hon fick feber men jag vet inte.. trött var hon iaf! Så nu sover hon.. så skönt så man kan hinna att strya med lite skit! typ som att blogga : )

Köpte en alla hjärtansdag present till henne! En jätte fin jacka på Lindex som jag tror kommer vara slut såld i hela sverige om ett par dagar, brukar vara så när Lindex verkligen har lyckats med något!


så här ser jackan ut...




Nu ska jag lägga mig och slö kolla på en film.. är ybertröttt...
Ha de Snakkkes Kiss kiss


Kommentarer
Postat av: karin

japp, ska definitivt springa iväg och köpa en sån:) supersöt!!!men maja är sötast

2010-02-11 @ 08:09:47
URL: http://karinlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback