Alla hjärtansdag


Idag är en det en sån här mysig dag då man ska tänka på sina nära och kära!
Nu när man är ensam så längtar men någon att fira denna dag med men jag vet ju det att när man har någon att fira dagen med så tycker man inte att denna dag är något speciellt! Men nu lovar jag mig själv att ta vara på denna dag även om jag är själv eller har någon!
Idag gör vi ensamvargar det bästa av situationen och äter trerätters och bara är.. hur trevligt som helst! Hoppa ni andra också får en bra dag och tänk på att ta vara på varandra!

Just ni ligger Maja och sover och jag sitter inkletad av brun utan sol.. buu vad blek man är!

Igår gjorde jag polkaglass.. hur gott som helst och enkelt
Gör så här:
Vispa 5 dl grädde hårt
blanda i 4 ägggulor
6 msk florsocker
3 msk vaniljsocker
och en påse sönder"slagen" polkagrisar
rör om några gånger under infrysningen
Låt stå under natten och ta fram 20-30 min innan servering.
LYCKA till!

Maja och jag önskar alla en bra dag


Kommentarer
Postat av: Marie

Blev Majsan glad när hon insåg att jackan var till henne?

2010-02-14 @ 11:33:15
Postat av: Marie K

Förstår hur du menar med att vilja ha någon att fira med...var alltid SÅ depp den här dagen när jag var singel. Och nu...ja, man tänker knappt på att den finns. Åtminstone firar inte vi på något särskilt vis. Inte i dag i alla fall, vi får kanske ta igen det nån annan dag.

2010-02-14 @ 13:55:20
URL: http://majalaja.wordpress.com
Postat av: Anonym

maja du är för goo. Hoppas att ni hade en mysig alla hjärtans dag. Puss Puss från tant

2010-02-15 @ 11:25:30
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback