bök

Nu har jag börjat bli tröttare om kvällarna.. det är många som är det verkar det som! Typiskt att Paradis Hotell är vid 22-23.00.. sista avsnittet i morgon!
Inatt var det mycket bök från Majas sida.. hon envisas om att vända sig till magen HELA tiden och då blir hon ledsen! Hon gör även detta i sömnen och i natt fick jag vända på henne kanske 10 gånger!
Hon är vig den lilla damen också så hon fastna med fötter och armar i spjälerna i sängen.. eller fastnar gör hon väl inte men det är jag som är rädd att hon ska bryta sig om hon plötsligt vänder sig!
Hon har börjat dra upp täcket över huvudet och vaknar..
Jag la två filtar på sidorna av sängen så det skulle bli bättre med utrymme men det gick ju åt pipsvängen, fick försöka söva henne en timma ikväll och sen gav jag upp och tog bort filtarna och då somnade hon med engång.. få lägga i dom när hon sover!

Hoppas allt är bra med er.. ha en fortsatt skön kväll..

Kram Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback