Chockad

Idag var jag på stan med några vänner.. super trevligt! Blev en fika på Cake som har blivit en nytt favorit ställe! Där kan man köpa chai latte.. det måste ni pröva!

Vi var på åhlens och jag skulle köpa ett par rayban (look a like) till Maja eftersom att solen är så stark i ögonen.. Hon får tårar i ögonen när det är för ljust och tårarna kommer pga att skydda hornhinna så då tyckte jag att det var passande att köpa ett par men då kommer en man och går förbi och säger att det är barnmisshandel... JA NI HÖRDE RÄTT... BARNMISSHANDEL?? Jag blev så arg så att jag var nära på att gå fram och slå till han.. men som tur var så kände jag av läget och det var liksom inte rätt person att slå till eller att börja tjaffsa med.. mer behöver jag inte säga!
IDIOT!

Hmm.. jag har ju mixat Majas mat och då blir den ju jätte slät och det är tydligen inte bra har jag nu fått reda på.. det ska vara lite bittar i iaf för Majas ålder för det stimulerar språkutveckling.. konstigt men sant!

Idag har jag känns för första gången att jag är riktigt sugen på att gå ut men det är väl för att alla jag känner ska ut.. Men jag ska gå ut på påskafton med eller utan alkohol spelar ingen roll.. Maja sover ju ändå vid den tiden!

Ha en bra kväll ni där ute!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: emelie

Ja om folk bara kunde hålla sina åsikter för sig själv...

2010-02-27 @ 20:25:10
URL: http://emeliewester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback