!

Igår fick jag i Maja välling, hon sov sen hela natten.
Hoppas hon fortsätter med det!

Nu har det kommit mer snö.. undra om man tar sig ut idag?! Skulle vilja gå till Emelie men jag vet inte om det är värt det?!

Snart blir jag utan soffor.. måste leta efter en ny! Någon som har något tips??

Tänk om man hade förberett sig inför detta väder och handlat hem lite gott att äta, ingredienser till att baka, blommor som man kunde plantera eller tyg och sånt så man kunde sy lite leksaker till Maja!
Nu slog det mig att jag ska börja virka lite.. så man kan göra lite skallror, kakor och sånt till henne!

Ha det bra mina trogna läsare : )


Kommentarer
Postat av: Marie

Ska du virka en kaka till Majsan?

2010-02-03 @ 12:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback