fix och trix

Åhh äntligen har jag beställt soffa nu.. GUD vilken otur jag har haft! Var uppe på Mio och skulle beställa den jag ville ha men då upptäcker Camilla och jag att divanen är för lång att ha hemma hos mig och det sket sig.. där stod jag och visste inte vad jag skulle ta mig till, åkte till MM och till Malmbergs i Gamleby som hade stängt (tur var det) för att när jag sen fick hem Mio katalogen så läser jag att divanen inte alls var så lång som vi mätte det till så jag ringde till Mio och det stämde ju det i katalogen.. PUUH så nu får jag den på tisdag så det blir bara några dagar jag blr utan!

Idag har vi som sagt varit i gamleby och åkt runt och sen var vi hemma hos Jimmy hela eftermiddagen, gud vilken skillnad att vara två med Maja!
Nu ska jag börja träna också så då får jag lite avlastning ibland!

Idag kom lite väggdekoration hem i brevlådan så detta blev resultatet, har flera, men kanske blir för mkt?!!


3 små nyckelpigor
och


Två små fjärilar..
har ni sett min snygga lampa.. den ovan är den släckt och rosa
och



Köpt på Urban outfitter..

Nu blir det Beck - I stormens öga (NY)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback