För länge sen

Nu var det ett bra tag sen jag skrev och ni undrar säkert vart jag har hållt hus?!
Jo det är så att vi har varit sjuka, både jag och Maja!
Har inte haft ork till något!
Det är mycket som händer nu, PANIK.

I morse vaknade Maja med sura miner och det är olikt henne, började faktiskt redan igår kväll. Puuh.. påfrestande med barnskrik och när man inte vet varför, ju mer man stressar upp sig desstom stimmigar bli hon.. bäst att bara sitta och sjunga och vagga men det är svårt när hon överröstar med sitt skrik : )

Ikväll kommer Sandra och Caroline hit som kan leka lite med Maja, det tycker hon alltid är kul!
Vi ska äta kyckling gryta med fetost och soltorkade tomater med lite GI insperation, så som morötter och palsternacka i ugn och en jätte god sallad till!

Tusan.. min dator håll på att gå sönder nu också.. typiskt att allt ska hända samtidigt!
Ha en bra dag gott folk...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback