Jag ser det snöar

Jag ser det snöar och ser det snöar det var väl roligt HURRA.
NEJ NEJ NEJ... sluta nu snälla.. jag vill ta mig ut.. kunna gå på stan, kunna gå på promenader.. kunna ta bilen utan problem! Det är problem med ALLT som handlar om snö!

Igår skulle jag skotta ut min bil som sagt.. Jag försökte en halv timma MEN dagcenters alla dagpatienter slutade visst då så 4 styckna stod och ropade.. -Isabelle, Isabelle och jag fick stå och lyssna! Sa till alla att jag hade lite brottom och fick skulle prata en annan dag men dom struntade liksom i det! Jag gav upp! Men en envis Johanna skulle ut och får loss den.. tog henne en timma! GUD så snäll hon är : )

Idag ska jag åka och storhandla och Jimmy ska ha Maja.. Skönt att handla utan barn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför svarar du aldrig på kommentarer?? Varför ha blogg om man inte gör det? Då kan man skriva dagbok?

2010-02-23 @ 11:32:34
Postat av: Anonym

Varför kata sig i andras bloggar.

2010-02-23 @ 11:55:40
Postat av: Anonym

det va inte meningen att det skulle va elakt alltså då ber ja om ursäkt!

2010-02-23 @ 12:18:01
Postat av: Emeliew

Det är väl inte konstigt att Isabelle inte svarar på sådana frågor när den som frågar inte skriver vem det är.

2010-02-23 @ 22:25:13
URL: http://emeliewester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback