Kritik

Okej jag ska säga som det är om ni tycker att det är tråkigt att jag inte svarar på era kommentarer.. Då vill jag också att ni skriver vilka ni är för att vissa saker vill jag inte svara på här i bloggen utan skicka gärna ett meddelande till er om vikt m.m.
Hör gärna mer "kritik" jag blir bara bättre på det sättet..
Okidoki??

just nu sitter jag i köket och väntar på att majas barnmat ska bli färdigt.. Ni som har barn.. gå in på growingpeople.se och kolla.. där står allt och den sidan rekomendera Bvc.. står allt från sömn, ont i magen och recept på mat!


Tänk..
Vi alla sitter och klagar över detta snö oväder som är just nu.. men har ni kollat ut?? Kl är 17.04 just nu och det är inte mörkt.. för någon månad sen var i det i stort sätt mörkt vid tre och nu på morgonen är det inte ens jobbigt att gå upp tidigt för det är så ljust och härligt.. Lite positivt eller hur?? : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback