Längtar

Nu längtar jag till helgen..
På fredag ska vi hem till mamma och pappa och äta middag, jag ska laga den tänkte jag! Kycklinggryta med soltorkadetomater/fetaost.. mummms..
sen på lördag skulle jag ju ha tränat men har ingen barnvakt eftersom att jimmy jobbar och mamma och pappa var upptagna.. :(
sen på söndag så pratade sandra, jag och carro om att äta 3-rätters här hemma.. Är ju alla hjärtansdag och det passar ju perfekt att fira med sina käraste : )
Sen är det en till sak som händer i helgen men den sparar jag till mina närmaste, som jag också längtar massa till!

Hoppas det blir simhallen på fredagmorgon, jag måste ut och sysselsätta mig lite nu, börjar bli tråkigt!

Idag ska vi ner på stan med Emelie och Liah och tröst shoppa!

I morgon ska vi till Bvc så snuttan får sin andra vaccin mot svinis och sen blir det att åka ut till min kära arbetskamrat på lunch.. härligt!


Maja med sin bobbycar


Kommentarer
Postat av: jojo

va är de mer för spännande som ska hänsa i helgen? som du bara ska berätta för dina närmaste?? jag som sitter här i Norge vill oxå veta hemligheter.:)

Älskar saknar puss

2010-02-11 @ 00:26:52
Postat av: Marie K

Jag är också nyfiken!

Synd att du är uttråkad. Jag har också varit det, har ju suttit inne mycket i veckan då både Axel och Bengt varit sjuka. Och nu är det nog min tur. Är rätt snorig i dag.

Hoppas vi ses på tisdag. Går nog inte på L&S på måndag, har lite andra planer. Men tisdag på Elvan och torsdag på L&S hade jag tänkt mig!

2010-02-12 @ 19:59:22
URL: http://majalaja.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback