Lillan fjuk

Usch då.. Nu har lillan feber och snorig.. Hoppas det är för att tanden håller på att komma upp! Hon har varit mycket sjuk och det är inte kul att se dom!
Men på ett sätt är der ju bra för då fixar dom sjukdomarna bättre sen när dom börjar dagis!

Idag åkte mamma, pappa och bror till Italien för att åka skidor.. dit ska jag också följa med någon gång, eller jag och Maja ska följa med men det dröjer ett par år till : )

Mer snö alltså.. I Love it OR not.. Är så trött påt, vill inte ens gå ut med barnvagnen!

Nu sover Maja igen, efter en bökig natt..
Febern ville inte gå ner med panodil och jag ville inte att hon skulle sova i sin egna säng så hon fick ligga hos mig och hon blev väl störd av att jag snarkade ( Är förkyld) så inatt har vi varit uppe mkt! Får ta mig en powernapp jag med snart!

Hörs sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback