Rekord

Oj.. det har slagits rekord i min blogg.. håller jag på att bli lika känd som blondinbella? : )

Idag ska vi iväg till öppnaförskolan.. det ska bli kul! Hoppas den vanliga sångfröken är där denna gång.. Får med mig trevligt sällskap också : )

Idag kommer min soffa.. äntligen.. slippa att sitta som en luffare på en madrass på golvet.. HAHA

Igår så fick jag hit en crosstrainer också så nu ska det brännnas fett medans Maja leker eller sover.. man måste ju tänka på beach 2010 : )
Sandviken here we come : P


Hörs sen. ni får se bilder sen också..


KRAAAM!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt Bella!

Vi kan hänga lite i min sandviken i sommar oxå ju. Pöss

2010-02-16 @ 22:17:15
Postat av: karin lund

Nu blir jag nyfiken,, hur många besök har du per dag???

kramar

2010-02-17 @ 08:46:52
URL: http://karinlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback