lördag

Åhh vilken underbar fredags kväll jag hade igår.. Lugnt och skönt.. Maja somnade som vanligt vid 20.00 och då kan jag för första gången på hela dagen lägga upp benen och slappna av! Det är underbart! Det är även underbart att ta hand om lill-fisen också såklart ;)

Snart kommer Elin K hit på lite fika! Sen ska jag nog lämna in Maja hemma hos Jimmy så jag kan ta mig en powerwalk och bränna det godiset jag åt igår :P
Svårt att gå fort med barnvagen i detta väglag!

Hoppas tjejerna har det bra i sälen.. Jag är lite nervös för Sandras åkning men hon kommer nog hem med benen i behåll :)






Här är Maja och Raki.. Maja älskar hundar.. blir helt till sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback