Packar, packar, packar

Tänk om jag har glömt något nu, håller på att packa nu!
Första gången Maja ska sova borta, herregud! :)
Har köpt nya leksaker till henne så man kan hålla henne road i bilen i morgon, hoppas det är bra väglag så vi kan köra på 7 timmar!
Imorgon står vi på skidorna, tuuuusan vad kul det ska bli! Älskar verkligen att åka skidor!

Idag blir det att gå lite på stan, har handlat lite saker på tradera som Lindex lägger ut, helt nya! OCH mycket billigare, en body för 15 kr! Så då får man gå ner och hämta det i sin Lindex butik efter avslutad auktion!
Det är riktigt roligt med tradera, ska fortsätta att sälja saker!
Sen ska jag handla något på Kappahl till Maja också, fick en rabattkupong därifrån idag på 50 kr! Det lönar sig verkligen att ha medlemskort!

Har jag sagt det att Maja kan sitta själv? hon är så duktig min lilla tös!



(Bild från nyår, Patrick och Maja hemma hos Robin.)


Kommentarer
Postat av: Patrik (putte)

Hehe va söt hon är Maja, tillskillnad från en annan :D kul att jag fick va med på din blogg! :D

2010-01-13 @ 20:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback