Plogbilaarna???

HALLÅÅÅ... gator som plogas vid kl 17.00?? och tillomed senare.. ska det va så?
Jag är inte arg på plogbilarna men deras chefer? eller alla privata hyresvärdar??
Nää under all kritik.. ok om man går själv men med barnvagn gick det inte! En timma tog det hem, annars tar det 5 min.. Jag ramlade, svor och Maja låg och asgarvade :D

Vi var på ÖF idag.. inte speciellt kul faktiskt..Maja är för stor för 0-6 mån gruppen.. förlite gung och stimm!
Ett litet barn som är en vecka äldre än Maja kunde krypa, sitta, ställa sig upp, vinka, klappa händerna och hade två tänder... visst jag är löjlig men man jämför faktiskt! Det är väl oerhört oerhört tidigt! Men häfftigt att se!
På tisdag blir det iaf elvan så får tjejerna se det också och se vilken dom tycker är bäst!

Ikväll blev det lite stimm som jag verkligen ogillar.. usch och fy.. så onödigt!
Puuh puuh..


Kommentarer
Postat av: Milla

Bella.. Inte jämföra...:) Alla barn är olika och utvecklas olika... Klart man vill att det ska hända saker pronto men det gör det ju inte. Känn ingen panik, eller FÖRSÖK att inte göra det iaf. :))

2010-01-31 @ 11:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback